Yoga med Sofia

1. Rygg- och nackövningar • 3 min 56 sek

Kan bara ses i Sverige

Yogaövningar som mjukar upp din stela rygg och nacke.

Information om

Publicerades
1 jun 2021
Kan ses till
1 jun 2023
Produktionsår
2019
Rättigheter
Kan ses i hela världen

Säsong 1

2. Core-övningar

Publicerades: Tis 1 jun 2021 02:00

En stark mage och rygg är viktig för att orka bära, lyfta och träna andra delar av kroppen. Här visar Sofia Åhman sina bästa yogaövningar för en stark core.Mer om programmet

En stark mage och rygg är viktig för att orka bära, lyfta och träna andra delar av kroppen. Här visar Sofia Åhman sina bästa yogaövningar för en stark core.Mer om programmet

4. Balansövningar

Publicerades: Tis 1 jun 2021 02:00

Glöm inte balansträningen - här visar Sofia Åhmans två balansövningar med olika svårighetsgrad.Mer om programmet

Glöm inte balansträningen - här visar Sofia Åhmans två balansövningar med olika svårighetsgrad.Mer om programmet

5. Kontorsyoga

Publicerades: Tis 1 jun 2021 02:00

Pausyoga för dig som behöver öka blodcirkulationen och få mer energi.Mer om programmet

Pausyoga för dig som behöver öka blodcirkulationen och få mer energi.Mer om programmet

6. Antistress

Publicerades: Tis 1 jun 2021 02:00

Avslappnande yogaprogram som du kan utföra samtidigt som Sofia Åhman.Mer om programmet

Avslappnande yogaprogram som du kan utföra samtidigt som Sofia Åhman.Mer om programmet

7. Soft yoga

Publicerades: Tis 1 jun 2021 02:00

Mjukyoga för dig som är nybörjare eller vill ha ett lugnt yogapass som mjukar upp kroppen. Här kan du utföra övningarna samtidigt som Sofia Åhman.Mer om programmet

Mjukyoga för dig som är nybörjare eller vill ha ett lugnt yogapass som mjukar upp kroppen. Här kan du utföra övningarna samtidigt som Sofia Åhman.Mer om programmet

8. Poweryoga

Publicerades: Tis 1 jun 2021 02:00

Yogainspirerad cirkelträning med fyra övningar som ökar blodcirkulation och flås. Vi jobbar i 45 sekunder och vilar 15 sekunder. Här kan du utföra övningarna samtidigt som Sofia Åhman.Mer om programmet

Yogainspirerad cirkelträning med fyra övningar som ökar blodcirkulation och flås. Vi jobbar i 45 sekunder och vilar 15 sekunder. Här kan du utföra övningarna samtidigt som Sofia Åhman.Mer om programmet

Upptäck mer

Visas som lista